Ten geleide

2 januari 2018 - Kalmthout, België

Beste lezer,

Ik heb al mijn doelen voor 2017 bereikt. Ik ben afgestudeerd als master in de rechten en heb een fijn advocatenkantoor gevonden waar ik in september 2018 mijn carrière kan beginnen. Je leest het goed: september 2018. Dat betekent dat ik meer dan een halfjaar volledig vrij zal zijn van verplichtingen. Natuurlijk kan ik mijn dagen blijven vullen door te blijven werken als model, maar ik kan toch wel meer uit die tijd halen? Het -voor de hand liggende- antwoord kwam uit de mond van een goede kennis wiens mening ik hoog in het vaandel draag:

Fa, ga reizen.

De woorden zinderen nog steeds na. Natuurlijk had ik er al eerder over gedroomd om mijn wereld uit te breiden, om andere culturen te ontdekken. Dit is echter de eerste keer dat ik zowel de tijd, de middelen als de zin heb om een verre reis te ondernemen. Met klamme handjes heb ik een enkele reis naar Thailand geboekt, met in mijn achterhoofd niets meer dan een opsomming van verre landen die ik misschien wel zou willen bezoeken. Wat ik daar ga doen, is zowel voor jou als voor mij een groot vraagteken. Natuurlijk heb ik wel enkele items op mijn lawyerlist (dingen die je moet hebben gedaan voor je advocaat wordt), maar hoe en wanneer en of die daadwerkelijk gaan gebeuren, dat zullen we nog wel zien. Ik heb het gevoel dat het onmogelijk is om in te schatten wat deze reis voor me in petto heeft. Ik hou je in ieder geval op de hoogte!

Groetjes,

Fayenne

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    29 december 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!