Krabi

3 maart 2018 - Krabi, Thailand

Beste lezer,

Dit zal voor de afwisseling een kort blogje worden. Ik was het strand helemaal beu na Ko Ngai en besloot om op weg te gaan naar Khao Sok National Park. Daarvoor moest ik een nachtje doorbrengen in Krabi Town.
Jammer genoeg was ik nog steeds ziek die dag, dus volledig gedrogeerd door pijn- en koortsstillers kwam ik aan in mijn Harry Potter hostel om direct in slaap te vallen. Drie uur en 1 Thai-themed koortsdroom over enge sprinkhanen later werd ik wakker door een rommelende maag. Op de nightmarket in de buurt heb ik het voornemen om enkel droge rijst, droog brood en bananen te eten binnen welgeteld vier minuten laten vallen. Ik kocht er mango's, ananassen, loempias, kippenboutjes en varkensworstjes voor minder dan 3 euro, en man, dat smaakte goed. Ik at ze op onder het lieve gezelschap van een familie katten, en liep daarna nog een rondje om het goedkoopste busje te boeken naar Khao Sok. Daarna terug naar de hostel (mijn lijf strafte mijn eerdere dieetbeslissing genadeloos af) en naar bed voor een nieuwe koortsdroom, deze keer over bedbugs. Om 01.00 wakker geworden door de dromen en het rillen, en een uurtje met huis gebeld. Daarna voelde ik me veel beter, en de volgende dag kon ik met een gerust hart en semi gezond lichaam vertrekken.

Zoals beloofd, kort en krachtig!

Sawadee-kaah, Fa.

1. Arda:
    3 maart 2018
    Ahhh...ik voelde me ook veel beter na dat uurtje chatten. LY 😘